Monday 26 March 2007

tulin tagasi ja tõin kaasa mälestusi

kummaline pilt küll alustuseks, aga fotokas oli see peaet viimane. tükk siis taldrikust. ma küll ei kujuta ette, miks selline taldrik tehti
kõik head asjad koos. eile ma olin nii pettunud, et ma olin nii väsinud, et ma jäin m&m´i ajal magama. kahju, et mul seda raamatut kodus ei ole. vist. peab siis raamatukokku minema.
teised ütlesid, et see mõttelõng. äkki hoopis sõlm ajaloos?













tundub, et gin jõuab igale poole. mina ei pannud muidu seda pudelit nii. ju mõni kalur oli kunstimeelega.
eelmine õhtu me suutsime ootamatult e´ga terve pudeli gordons´it (vist kirjutatakse nii, ei viitsi praegu välja ka uurida) kahe peale ära juua.















pädaste diivan. jube ilus oli.
lähivõte ka siis. hästi ägedalt oli see tehtud. hästi äge tehnika oli. nagu oleks heegeldatud sinna peale. või siis oli mingi äge tikkimistvõte.














tagasitulek oli siis selline. teki peal käis meeletu päikesevõtt. äkki siis jäi midagi peale ka?
päeval oli ikka jää hoopis teistsugune. aga mõlemat moodi oli see äge.

No comments: