Saturday 17 March 2007

gibberish about my handy

eile üks tsikk ütles teisele, et ta päev otsa muutis oma plogi kujundust
tõeline "welldone presents" moment

tegelt võiks sõnumitel ka refresh funktsioon olla
mitte mingi seotud jura
mul on telefon sõnumeid täis
ja ma pean ära kustutama koguaeg midagi
aga ei raatsi ka ju
ja siis kui ma olen ära kustutanud midagi ära, et saada see seotud 2/2 sms kätte, siis läheb sellega sada aastat aega
võiks ise saada panna refesh
mul ju ei mahu isegi üks piiiiikkkkk sõnum ära
ja siis see tuleb kahes osas
vahel sellest isegi moodustub üks sms

ja ma ei tahaks aint selle smsi jama pärast telefoni ära vahetada
noh, et neid rohkem ära mahuks
tegelt on aku jama ka
aga ikkagi ei tahaks ära vahetada :-D

aga uusi smse tahaks ikkagi õigel ajal kätte saada

1 comment:

L said...

vaata, keeruline värk, ma ei tea, mispidi see ring käis, aga värk selline:
mulle läks hinge see "welldone presents" moment.
ja ma rääkisin ühele veel seda. geniaalne.
ja siis "töö juures" leti taga tellimust andes tuli träänsiraadiost reklaam ja öeldi "well done presents" ja ma ei tea, kuidas selle teise inimesega oli, aga mul jooksis juhe kokku sel hetkel.
igatahes väga müstiline oli. praegu hakkasin mõtlema, äkki sa ka träänsiraadiost kuulsid. igatahes well done, noh.