Wednesday 9 October 2013

gibberish about Tartu Poolmaraton

Kõigepealt - väga äge, et Tartus viimastel aastatel (või õigemini viimasel paaril aastal) nii palju jooksuvõistlusi korraldatakse! Minu jaoks väga mugav - ei peagi kuhugi eraldi autoga kohale sõitma.

Eelmisel sügisel jooksin Tartu Sügisjooksu raames 10 km. Sel sügisel lisati kavva ka 21,1 km ja kuna ma polnud nö puhast poolmaratoni seni jooksnud, siis oli valik lihtne.

Plaan oli joosta ca 1:50 (nagu kevadel Otepäält Elvasse poolmaratoni aeg tuli - samas see oli maastikul üles-alla). Aeg tuli isegi paar minut alla 1:50. Kuid kuna ma pm alla poole maast vaevlesin räige puusavalu käes, siis ma tean, et ma saan paremini ja jooksu veel maha ei saa jätta :( :D

Puusavalu tekkimises kahtlustan ma seda, et raja esimeses pooles tuli päris palju äärekividest üles-alla joosta ja paremat jalga/puusa põrutada. On kuskil mõni poolmaratoni võistlusrada, mis enamikus katteta teel kulgeb ja seetõttu vähem põrutab?

No comments: