Wednesday 27 February 2013

gibberish about neli kuud haige

Suht haige värk, aga ma olen alates novembrist vahelduva eduga olnud haige. See teeb kokku neli (4) kuud. Kuidas see üldse võimalik on? Ma küll täpselt ei tea, mis on nii pikaajalise põdemise tagajärjed, aga mul peaksid need juba olemas olema. Aga äkki ongi? Kahjuks inimestele ei tehta kasvõi vähemasti kord aastas kogu keha läbivaatust. Või vähemasti vereproovi, kus pannakse linnuke igasse kasti.

Seoses vereprooviga, siis mu kolleeg rääkis, kuidas tema oma raskest haigusest üldse teada sai. Justnimelt "valesse" kohta läinud linnukese tõttu vereproovilehel. Ehk siis perearst tegi kogemata lehel ühe linnukese rohkem. Kui seda linnukest ei oleks olnud, kõnniks ta siiamaani ringi kui täiesti terve inimene. Nüüd kõnnib ta ringi kui inimene, kellel üks näitaja on mitukümmend korda normaalsest kõrgem ja ta saab ravi haiguse vastu, mis pm-liselt on luuvähi algvorm ehk miski millest võib kunagi saada luuvähk. Lisaks on ta arstide suur huviobjekt, sest see haigus on haruldane.

***

No comments: