Friday 3 December 2010

gibberish about jogurtivärv

käisin juuksuris, et oma loomulikult heledamat sorti juukseid üle saja (100) aasta värvida.
ma olen juba mitu talve mõelnud, et värviks talveks juuksed tumedaks.
nüüd siis lõpuks otsustasin, et teen selle asja ära.
plaan oli juuksed 2-3 tooni võrra tumedamaks saada.
aga noh
siin ma istun oma uute juustega, mis mulle endale peeglita vaadates täiesti mustad tunduvad.
väljas käies on peegelpilt akendelt ka must mis must.
lambipirni valguses siiski on näha, et tegemist on väga tumeda pruuniga, millel on punakas läige.
värvitoon ise peaks mul suht ainulaadne olema. see sai nimelt kolmest (3) eri toonist kokku segatud. kõigil toonidel oli väga peen nimi ka muidugi.
värv iseenest peaks olema kergvärv ja pm maski omadustega. jogurtivärv. nägi välja ka nagu mustika jogurt. isegi lõhn.

samuti sain teada, et mu oma loomulik värv on päris hele. juuksur oli isegi üllatunud. ta oma juuksetuttidega määras asja kindlaks.

aga noh loodan ikka suvel blond tagasi olla. ja siis vist isegi blondim kui mõnel viimasel aastal. jee.

ma nats enne muretsesin, et kas R ka mind ikka pärast ära tunneb, aga asjata. polnud üldse probleemi kui totaalselt teist värvi peaga ja väga maasikalõhna lakine emme lähenes.

samas kui ma lihtsalt olen end puhtaks pesnud, siis on selline draama, et hoia ja keela. kummaline on see ka, et teepuuõli on ka täiesti ok tema jaoks. just sellel peaks ju eriti eemaletõukav hais olema.

ma pm käisin apteegis ja muidu poes, et leida endale lõhnavaba duššigeel. võimatu.

2 comments:

Sweet Kroshka said...

Aga mine apteeki ja vaata sealt lõhnavaba pesuvahendit.

Ja juuste kohta...pics or it didn't happen!

Ja kas sa said mu kaardi kätte lõpuks?

ailen said...

käisin apteekides ka. valikut pole. ma ühes ajakirjas nägin lõhnavaba kehahooldussarja reklaami. lähen varsti uurima, kas neil ikkagi duššigeel ka olemas on.

pildi vast panen fesarisse üles, kui mul mõnis ilus õnnestub teha.

helistasin just ja ongi tulnud! mulle lihtsalt ei öeldud :-S