Tuesday 28 September 2010

gibberish about parim treener

minu arvates parim aeroobika ja pilatese treener on Merlin Võsu. ma väga tahaks, et tema klubis oleks spinning ka olemas, siis mul poleks üldse valikut, et kuhu kluppi minna. tema trennides on nii lihtne käia, sest ta oskab õpetada. minu arvates ei saa treener eeldada, et kogu "klass" teab mis samm on mis ja, et just sellele treenerile meeldivad just sellised sammud just sellises järjekorras. lihtne käia küll, aga trenn ise on ras-ke. ehk siis pärast trenni on tunne, et nüüd sai ikka päriselt trenni tehtud ja mitte formaalselt. kavad koosnevad tõhusatest elementidest ja mitte ca miljonist peenest tantsusammust. ja tema pilates on lihtsalt super! tema juures tuli mul see hingamise-värk palju paremini välja kui selle treeneri juures, kes kogu trenni ise pahistab kõva häälega hingata (ma algul arvasin isegi, et tal on mingi selline spets pilatese-muss)

tahtsin tegelt teisest mu arust parimatest treeneritest ka kirjutada, aga noh ei saa

No comments: