Friday 23 July 2010

gibberish about ära osta igast jama kokku

ma tsekin suht sageli (iga päev siis) igast tsikkide bloge, kus nad endast ja oma riietest/jalanõudest/jne pilte üles panevad. ja mu arust on nii kurb, et suht kõik nad kannavad mingit masstoodangut (mango, h&m, reserved, zara, stradivarius jne) ja siis arvavad, et need asjad on hullult ägedad ka veel. muidugi teine äärmus (saab vast-vist nii öelda) on üks nö tuntud eesti 14aastane tartu tsiks (v-o ta enam 14 ei ole, aga mu jaoks ta vist jääbki 14aastaseks), kes käib kaltsukates ja ostab sealt mingit totaalselt mõttetut pahna kokku, paneb selle endale selga, teeb pilti ja siis haibib täiega kogu seda kraami. ausõna - mingit suvalist 1krooniste asjade kastist saadud jama. ma kasutan sellist kraami põrandapesuks.

ja tegelt ka - ei ole vaja endale niiii palju davaari kokku osta.

lisaks igast muudele asjadele/asjaoludele, on veel üks asi, miks mulle lapsepõlv meeldis: siis sai riideid/jalanõusid tõepoolest ribadeks kanda ja põhjusega neist vabaneda. aga praegu - proovi peale teksade midagigi ribadeks kanda. ja tegelikult viimastel aastatel ei ole mul isegi teksasid õnnestunud katki kanda. asi vist sellest, et erinevalt lapsepõlvest on mul viimastel aastatel mitu paari kasutuses olnud ning ka rohkem seelikuid ja kleite kantud.

2 comments:

Sweet Kroshka said...

Ootma, mis sa siis rääkisid? Et, miks ostetakse palju pahna kokku, aga sul on palju teksasid? :D

A noh, ehk mõnel polegi raha kallima hilbu jaoks kui ühe kroonise jaoks.

ailen said...

sa vist ei saanud päris aru minust. asi ei ole selles, et see konkreetne tüdruk suudab osta pm ainult 1-krooniseid asju. ta suudab osta kallimaid ka muidugi. asi pole üldse rahas. asi on selles, et osad inimesed ostavad niiii palju davaari endale kokku, et ei suuda neid asju äragi kanda, aga sellele vaatamata ostavad endale veelgi davaari juurde. teine asi on see, et ostetakse odavaid halva kvaliteediga asju, mis lähevad ruttu koledaks/katki ja siis jälle vaja uusi asju osta.tegelikult saab inimene palju vähemaga hakkama. riiete osas tuleb oma stiil leida ja mitte iga vooluga kaasa minna ja ennast asjadega üle koormata. nüüdseks ei ole ma pm 3 aastat endale enam ühtegi paari teksaseid ostnud ja ei plaani ka praegu. millegi pärast olen ma praeguseks jõudnud seisukohale, et enne suht iga asja (mitte toidu siis) ostmist, tuleks pikemalt kaaluda selle sobivuses ja vajalikkuses, sest see asi jääb sinuga pikemaks ajaks. seda ka siis kui see katki või koledaks läheb. sellisel juhul peab just sa selle ka ära viskama. samas asjade äraviskamine on mõne inimese jaoks päris raske.