Friday 25 June 2010

gibberish about Rassakas ja Jaan

Kõigepealt üks Rassaka loost "Veits marlit" (ma praegu linki tasuta albumile ei leidnud, aga siit saab ka lugusid kuulata. samas peab valmis olema selleks, et sõnad on pehmelt öeldes vürtsised) inspireeritud luuletus:

Siit tulen mina
sinu ema
kaasas tissid
et sa saaksid süüa.

Aga siin paar Jaanipäeva pilti. Mitte ühtegi lõkkest. Lõkke juures ei saanudki ühtegi pilti tehtud.

maal on nüüd kari hobuseid. vähemalt kolm.
kainete Jaanipäev. kali oli kangem kui õlu.

3 comments:

Sweet Kroshka said...

Head jaani! :)
Mmmmm, salat.
Ma siin mõnele iirlasele kokkasin ka sama salatit, pluss koor.
Rahvas pole sellist salatit varem söönudki. :D Kartulisalat on ka delikatess. :D
Kirjutan kunagi meilile ka vastu, kui mul simsist aega üle jääb. A muidu nii palu, et ma veel ei tule Eestisse, rahadega on krõska.
Pluss, ma olen sulle ikka veel 10 euri võlgu. Ma unustan pidevalt ära. Ja väga kauaks. :D Aga ära muretse sa pole ainuke, kellele ma pole raha tagasi andnud. ;)

ailen said...

päriselt ka oled võlgu? ma ei mäleta üldse :-D

Sweet Kroshka said...

Olen, olen. Sa saatsid mulle need Smecta pulbrid.