Saturday 13 June 2009

treat me mean, i need the reputation

eile käisin väljas
autoga
tahtsin küll rattaga minna
aga sadama hakkas
jõin aint ühe lonksu liisu ginni
muidu jõin coca lighti, mis maitses mulle!
külm ja mõnus

ja disco 2000 oligi!
ideaalne punkt nagu

ja nüüd koristan oma davaari, mida ei ole pm neli (4) kuud koristanud
õudne
ma enam ei mäleta, mis riided mul isegi olemas on!

aa ja seoses joik´iga
täna postimehes juurikas oli küss joiki šokolaadimaski kohta, et see mask pekkis on
ja mul tuli meelde, et kuidas ma nii vaimustuses olin, et ohhh eesti oma kosmeetika tootja see joik
äge-äge
ostan näokreemi
hullult meeldis algul see mulle
aga nüüd ma enam rohkem ei kasuta seda
sest suht lööve tuli sellest
nagu villid vms
:-(
hästi kahju iseenesest

ja tegelt on ju täna ideaalne koristamise päev ju!

No comments: