Wednesday 6 May 2009

gibberish about helesinine

yo
mulgis juhtus ju selline asi, et ma kukkusin väääga rämedalt
elu teine räme ratta-kukkumine
täie mütsuga vastu rinnakorvi
korra ikka mõtlesin küll, et edasi ei sõida
aga tagasi tundus veel jamam minna
nüüd mul rindmik kriibitud ja valus, põlv valus, erivariatsioonides sinikaid jalgadel, vasak ribinukk valus
ma ei ole elu sees niimoodi kokkunud, et hinge lööb kinni ja ahmid õhku
nats kartsin, et luu katki ja kopsus vms
aga nii hull lugu siiski ei olnud

aga noh norm on siis see, et ma pean nüüd iga päev vähemalt 2 korda kuuendale korrusele oma haige põlvega ronima
hea trenn

ja ka mul on lõpuks plaanis endale sülearvuti osta
lõpuks!
noh mul ju lõpuks soomes ka ära käidud
areng

mis veel?
eile ostsin s*taks igast davaari endale
vihmavarju ka igaks juhuks
aga vaja pole läinud

ja muidugi!
mul ju nüüd uus ratas!
helesinine!!!
eelmise kona müüsin maha

No comments: