Monday 2 March 2009

oli ainult aja küsimus, kui rehepapis pidu tehakse

oi tihe nädalavahetus oli
pm oli niiet me jõudsime peole alles 2.30 ja pidime ikka pileti ostma
jama kui turva meid nägupidi teab juba...
ja stella sünnal käisime ka
see ikka väga uskumatu on, mis inimesi koondatakse

ma magasin häästi palju ka
isegi ööl vastu esmaspäeva
aga midsomeri mõrva lõppu jälle ei näinud
tegin siis väikse unepausi
aga samas ärkavaid surnuid ma nägin

ja kelgutamas käisime ka
väikse alaselja põrutuse sain ka
aga äge rada oli vapramäel

ja siis veel trenn-trenn ka
ja auto käivitamine
ja täna sain tasuta rongiga sõita
kokkuhoid seegi
mul selline ma-ju-koguaeg-siin-istunud-juba -mulle-müüdud nägu on ees
oki tegelt ma ei pingutanud

ükspäev proovisin elus esimest korda üksi bussis jänest sõita
napikas oli
hea, et ma selline tähelepanelik ja kiire olen
aga jälle tõestus sellele, et ma ei saa ebaausate asjadega tegeleda
KOHE jään vahele

voot

No comments: