Tuesday 18 March 2008

gibberish about cirrus

pm´iliselt olen ma ka nagu lätlane. üks maailma masendunuim rahvus venelaste ja ukrainlaste kõrval. 120 00 lätlasel on deprekas. (bioninas öeldi. ma haige olen ja tv´d vaatan. yees.) miks ma nagu lätlane olen? sest ma ka ravimite infolehtesid loen. millegi muu pärast ma nagu lätlane ei ole.
igal juhul eile ma perearsti juures käisin. tõstsin särgi perearsti ja ühe vene poisi juuresolekul üles. siis kuulati mind igast küljest. ja rindade vahelt. nice.
sain cirruse retsepti. ja esmaspäeval lähen kell 13.00 uuesti. pean selle meelde jätma.
see cirrus on pm´iliselt nohuravim. selline äge nohuravim, mille sagedane psühhiaatriline häire on närvilisus ja unetus. nice. no ja kui ikka väga veab, siis harvadel juhtudel ka hallutsinatsioonid ja psühhootilised häired. aeg-ajalt esineb ja ängistust ja agiteeritust. ma nüüd igaks juhuks tsekkisin sõnaraamatust selle agiteerituse välja. ma nagu hästi ei saa aru...kas ma nagu ise hakkan inimesi agiteerima (haige palavikus ja valutav inimene nagu olen praegu) või siis mind on kerge praegu igast asjadesse sisse tõmmata (haige palavikus ja valutav inimene nagu olen praegu)? või misasja?! need seal aprillis olid ka cirruse laksu all või?
ja see ka veel, et sage närvisüsteemihäire on see, et unisus on. vä-ga loogiline värk. unisus ja unetus nullivad ära teineteist.
ooh veel üks "hea" asi. ravi järsul katkestamisel võib tekkida depressioon. kui hea ravim! ja kuidas ma tean, et see katkestamine nüüd järsk oli?

1 comment:

piret said...

agiteeritus ikka seda tähendab, et oled ise agiteeritud. no umbes et oled ärritunud, kohati agressiivne, süttid kergesti, ei püsi paigal, vaid tõmbled kogu aeg. mis muidugi ei välista, et mõnikord üritad ka teisi agiteerida. aga eeskätt ikka oled ise põhitõmbleja.