Wednesday 20 February 2008

gibberish about aga see oli viimane ka

nädalavahetusel sõitsin s*taks rongiga
tallinn-lelle-tallinn-tartu
ja pikemad otsad selle rongiga, mis pool päeva sõidab
pm´iliselt ma mingi kaheksa (8) h vähemalt rongis olin. pigem isegi üheksa (9).
ühe ägeda peavõru ostsin. emme küsis, et noh, midagi muud ei ostnudki?
noh ma siis järgmine päev ostsin fotoka.
ja nüüd ma juba päris rahul olen sellega. õpiks ma selliste piltide tegemise ka ära, kus objekt on terav ja taust udune(udusem).

3 comments:

Marek said...

ava lahti (väike number 2.4 v 2.8), säri kiireks (suur number murru all) ja kui tahad fookust pildi äärde, näiteks 1/3 peale, kasuta fookuslukku. kui on, kasuta makroläätse.

ailen said...

ma ei oska seda säri kiireks panna.
ja mul ei tule ikka üldse kohe see asi välja.

Marek said...

kõige lihtsam on teha seda avaprioriteediga režiimis ja jätta säri kaamera automaatika hooleks. avaprioriteet on olemas enamikel kaameratel tänapäeval, minu ricohil kannab see nime A. rohkem infot http://fotokala.ee/fiki/index.php/P%F5hit%F5ed peatükis "teravussügavus".