Wednesday 31 October 2007

gibberish about emme on minu 30. aastane sõbranna

eile käisime emmega poes
päris lõpus tahtis ta body shop´ist kehakreemi ka saada
ta valis siis ühe välja. see oli viimane ka.
müüjatsikk pakkus kliendikaarti ka, et kui sünnipäevakuu on, siis on mingi ägedam värk kui tavaliselt.
noh mul järgmine kuu ongi sünnipäevakuu onju. aga emmel oli kohe seda kreemi vaja saada. niiet ta maksis täishinna ja kliendikaarti me ei teinud. ja mulle loeti sõnad peale, et ma siis järgmine kuu tuleks ja ostaks igast asju. tal on vaja.
et me ikka lojaalseteks klientideks saaks, siis müüjatsikk pakkus emmele testreid ka kaasa. et äkki proovib midagi kodus ära ja siis ma tuleks ostaks talle seda asja.
emme siis räägib, et silmaümbruskreemi tahaks küll. neid on onju eri vanustele. müüjatsikk siis küsib, et noh, et olete paar aastat üle kolmekümne?
noh kergelt paarkümmend siiski, meie mõtleme
ja noh ütleme ka
mõlemad müüjatsikid olid siis aah?! päriselt ka?! et geenidest jah?

aga pm´iliselt jah meid on juba peaaegu kümme (10) aastat sõbrannadeks peetud. me pole eriti sarnased ka.

No comments: