Tuesday 4 September 2007

gibberish about kui ma palusin [hel mehel endast pilti teha, siis ta vaatas l'bi selle v'ikse augu ja mitte ekraani pealt

eile kui ma [leelusuuruses shopping centres k'isin, siis aus]na [ks tsikk k[sis mu k'est m;;daminnes, et "are you having a bad day, luv?"
aga ma ei [tleks, et mingi v'ga bad day oleks olnud
ma olengi ju selline tige :D
ja pm-iliselt siin igas poes k[sitakse su k'est, et kas sinuga on k]ik korras
aa kuule ei ole, ilgelt tahaks vetsu [les leida ja jalad ka valutavad ja [le[ldse, miks ainult m]ni asi siin alla euro maksab?!

t'na me l'hme sulgpalli m'ngima
diana tahtis minna
taksoga l'heme
mai kujuta ette, mis see maksma l'heb

mingi p'ev ma proovin mere ''rde minna
nt dublinis

[leeile k'isin p'ris iirimaal ka 'ra
m'gedes
need olid t'iega pilvede sees

ja ilm ei olegi v'ga s*tt
eile paistis nt p'ev otsa p'ike

ja t'na ma tegelt k'isin j'lle p'ris iirimaal
farmide juures ja puha
p][hiliselt olid need t'kufarmid
siin paistab siis s*taks t'kke olevat

ja kohtumaja juures n'gin real life vicky pollard-e
neid oli mitu

tegelt ma k'isin t'na rattaga s]itmas, aga sellest ma arvan tuleb [hes teises kohas juttu...

No comments: