Wednesday 23 May 2007

gibberish about tulin töölt varem ära ja tegin pool tundi asju, mida ma olen s*taks edasi lükanud

uus areng seoses mu hp kaardi parooliga
mul nimelt parool meelest läinud ja kogu mu raha seal arvel
sularaha sai otsa
noh 15 krooni oli veel alles
aga selle eest ei saa suht midagi
see on igastahes linnalegend, et kui paroole proovid ja kaardi vahepeal välja võtad, siis saad rohkem proovida
ma proovisin kahel päeval kokku kolm (3) korda
täna kaubahalli masin siis sõi kaardi ära, et mismõttes ma siin toksin valesid pin koode sisse
jäin rahulikuks
läksin rkp´i hp´sse
kuigi oleks võinud ka hansakeskuse omasse minna
aga ma ju alati lähen kaugemale
sealt sain sellise asenduskaardi, millega saab aint raha välja võtta
jehuuu
esmaspäeval saan päris kaardi
uue parooliga
jehuuu
see periood, kus mul sularaha suht ei olnud, oli päris äge
rahakotile mõjus hästi
seda, mida ei ole, ei saa ka kulutada
ja kuna ma olin juba sinnapoole (kodust kaugemale) liikunud, siis käisin ka retsepti järel ära
muidu meil siin mõni ei saa magada

No comments: